Diagnoza auto

Diagnoza auto, un lucru aparent foarte simplu, devine complicat atunci cand nu este folosita si exploatata corespunzator, si asta pentru ca intalnim din ce in ce mai des oameni care furnizeaza clientului doar o lista de coduri de eroare mai mult sau mai putin relevante, punand clientul in dificultatea alegerii pieselor necesare pentru eventuala reparatie.  In realitate partea de diagnoza este partea decisiva a costurilor reparatiilor dumneavoastra si o diagnoza facuta corespunzator nu numai ca identifica piesele defecte dar si minimizeaza costurile reparatiilor, eliminand posibilitatea inlocuirii pieselor care functioneaza corespunzator.

 Prin diagnoza auto computerizata oferim:

  • Scanarea completa a tuturor modulelor masinii cu interfata specifica fiecarei marci in parte,
  • Identificarea modulelor ce prezinta erori
  • Interpretarea codurilor de eroare prezente,
  • Verificarea parametrilor de functionare pentru componentele suspectate ca fiind defecte,
  • Identificarea componentelor defecte si propunerea lor pentru inlocuire
  • La final stergerea erorilor, daca acestea au fost temporare si problemele au fost remediate

Pretul unui test diagnoza auto este 39.90 lei  si nu include si reparatia masinii si diagnoza componentelor mecanice (suspensii, rulmenti, transmisie, „batai” la motor)

Diagnoza auto se executa cu testere profesionale la nivel de reprezentanta, cu interfete specifice pe fiecare marca in parte sau pe grupuri de producatori

Astfel suntem capabili sa utilizam pentru o diagnoza auto amanuntita si corecta urmatoarele testere de diagnoza:

Diagnoza auto Craiova

BMW ISTAD/ISTAP   testere de reprezentanta pentru toata gama BMW fabricate pana in 2014

MBstar 2015 tester de reprezentanta pentru toata gama Mercedes-Benz fabricate -2014

Renalut Can Clip -tester de reprezentanta pentru toata gama Renault/Dacia

Peugeot Planet 2000 pentru toata gama Peugeot

Lexia utilizat in reprezentantele Citroen

Vcds/Vas5054/Odis utilizat in reprezentante pentru Volkswagen, Audi, Skoda,

Ford VCM pentru gama Ford

Op-com/Gmtech pentru Opel/Chevrolet

Mai multe testere multimarca pentru alte marci de vehicule

Utilizarea acestor interfete de diagnoza auto implica o permanenta cunoastere a noilor sisteme instalate pe masini dar si posibilitatea efectuarii multiplelor teste pentru a usura gasirea defectiunilor. Totodata avem posibilitatea efectuarii de codari si reprogramari module folosite ce provin de pe alte autovehicule si care necesita o noua configurare pentru masina pe care au fost montate.

 


1 Comment

marian ivan

28th septembrie 2015 at 12:11 pm

Buna ziua,am cumparat un ford mondeo tdci din 2003 motor de 2000 cu probleme la pornire cand motorul este rece pornea greu si nu se accelera chiar daca apasam pedala .am schimbat motorul am luat de pe un mondeo din 2006 aveo o singura diferenta turbina era electronica pe cel vechi aveam vacumatica,iam schimbat si calculatorul al meu era 4s 71 si am pus pe cel al motorului schimbat cu 6 s 71,porneste perfect dar nu recunoaste turbina se tureaza decat pana la 4000,am vazut ca lipsesc fire care merg in mufa de la calculator probabil erau de la turbina.am pus calculatorul cu 4 s 71 cel vechi si am mers la ford service,mentionez ca sunt in danemarca,i-au facut diagnoza si au zis ca sunt injectoarele,cu calculatorul 4 s71 o pornesc cu spreyul si merge perfec dupa accea.am o intrebare credeti ca injectoarele de pe motorul din 2006 care este euro 4 nu le primeste calculatorul trebuie sa caut injectoare de motor euro 3 cum aveam pe motorul vechi ca sa le primeasca calculatorul?am incercat sa le scriu dar nu le primeste cu programul delphi i-mi da cod de eroare p1000 ciclu incomplect.

Leave a Reply

Facebook